sobota, 1 sierpnia 2020

Górą Szklarskiej Poręby (2)

Idziemy dalej!


Ten odcinek obfituje w ciekawe formacje skalne.


Wpadło mi w oko to rozdroże. Kiedyś tędy wchodziłam, tą ścieżką z lewej strony. Odkryłam to dopiero jak stanęłam "tyłem do kierunku jazdy". ;) Perspektywa zmienia wszystko.


Następne skałki. Ich nazwa sprawia, że człowiek rozgląda się nerwowo na boki. :D


Sami zobaczcie, czy przypomina zbója.


Trasa jest zadrzewiona, co jest dobre w czasie upału. Czasem otwiera się widok na Karkonosze.


Wchodzimy w parów.


Idę górą!


Ale i tak za chwilę zeszłam. ;)
Bo jak mogłam przejść obok i nie zajrzeć do sztolni? Nie mogłam. Więc i Wy następnym razem tam zajrzycie.

19 komentarzy:

  1. Lubię też podróżować do takich pięknych górskich miejsc.
    Wiele skał, które moim zdaniem są dobre na lokalizację zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę doczekać się urlopu! Będzie w górach, choć nie w karkonoskich... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbójeckie Skały zawsze aż proszą się, by przycupnąć i odpocząć chwilę w ich cieniu i majestacie. Lubię odwiedzać to miejsce, zresztą cały odcinek Wysokiego Grzbietu darzę swoistym sentymentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja. :)
      Dzis mnie zaniosło na Borówczane Skały wreszcie. :)
      Upocona, ubrudzona, podrapana, poobijana i super szczęśliwa. :))))
      Zrobilam miliony zdjęć. :D

      Usuń
    2. Gratulacje!!! Jestem z Ciebie dumny. :)

      Usuń
    3. Dzieki. :)))))
      Ja z siebie też. :))))

      Usuń
  4. jeszcze dużo przede mną, dróg ale do sztolni i bunkrów- nie zaglądam, to chętnie popatrzę u Ciebie, co tam pozostało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahhh aż chciało by sie towarzyszyć Ci w takiej wyprawie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jak tam pięknie, skały są cudne po prostu.

    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń