poniedziałek, 5 lipca 2021

Nie gorąco Wam? (1)

 Po bardzo długiej, kilkunastoletniej, przerwie w końcu odwiedziłam ponownie Szklarską Porębę zimą. 

 


Pierwszego dnia po przyjeździe miałam odpoczywać, ale moi gospodarze namówili mnie na Szrenicę ze względu na warunki pogodowe. Ponieważ dobrze się czułam, zaryzykowałam wjazd na górę wyciągiem. 


Im wyżej, tym było więcej śniegu. 


Oczywiście zimą to jest bardziej kraina narciarzy. 


Słońce świeciło całą mocą, dobrze, że miałam czapkę z daszkiem i okulary. 


Niżej zielono, wyżej biało. 


Narciarskie ścieżki. 


Czubki Końskich Łbów. 

Drzewny łuk. 


21 komentarzy:

  1. Ciekawie sie patrzy na zimowe królestwa narciarskie.

    OdpowiedzUsuń
  2. a widzisz, zima jest zero-jedynkowa nie daje czasu na łzy :)
    i jeszcze nie wiem czy jej piękno, to błękit oprószony bielą czy biel zatopiona w błękitach :p:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie była zimą w górach. To jedno z moich marzeń. Na nartach nie jeździmy, więc będziemy się nastawiać na wędrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś jeździłam i nawet lubiłam, choc nie byłam jakos wyjątkowo dobra.

      Usuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Gorąco. Miło popatrzeć na takie zaśnieżone krajobrazy. Od razu człowiek się orzeźwia :) Wspaniałe zdjęcia.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna fotorelacja! :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń