wtorek, 29 stycznia 2019

Chojnik (1)

Zabieram Was dziś ( i w kilku następnych wpisach) do zamku!
W zamku nas jeszcze nie było. ;)


Zanim dojdziemy na zamek, czeka nas spacer po ostatniej dzielnicy Jeleniej Góry - Sobieszowie, tam bowiem własnie leży Chojnik. To widok na ulicę przy stacji kolejowej.


Jabłka w czyimś ogrodzie. Tak pięknie wyglądały, że nie mogłam się powstrzymać! Nie, nie żeby urwać, żeby sfotografować. :)


Bardzo ładny budynek.


W którym aktualnie jest poczta.


Kościół świętego Marcina.


Kładka na rzece Wrzosówka....


I od razu jej opis. :)


20 komentarzy:

  1. nie byłam w tymże miejscu jeszcze ale na pewno się wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponieważ jestem urodzonym pesymistą, musiałem zauważyć, że jedno jabłko jest zgniłe. No jak nie jest jak jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest zgniłe jabłko, to jest nawóz w stanie wstępnym. ;p

      Usuń
    2. bo jedno jest nie do pary to optymistyczne dla par, prawda?
      :)

      Usuń
    3. No nie wiem, złość podobno konserwuje... ;p

      Usuń
    4. To dobrze że zgniłe. Wiadomo że niepryskane ;)

      Usuń
  3. ja bym zerwała najładniejsze! pal licho konsekwencje :)
    kamień Dratewki - przed mostem czy za?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeeee, za daleko za płotem były. Musiałąbym przeleźć całościowo na drugą stronę, a jakby jakis ratlerek mnie tam zaatakował albo inny york? ;p
      Przed czy za, przed czy za, przed czy za, choinka nieubrana, chyba przed! ;)

      Usuń
  4. też pomyślałam o tej choince:))))

    pieskom wystarczyłoby dać buziaka :) kiełbaski teraz daje się ludziom:p

    złość to jest coraz bardziej niedoceniane Coś, potem jest gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Sobieszów, że o zamku Chojnasty nie wspomnę :) Czekam na c.d.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sobieszów to jeszcze nie koniec Jeleniej Góry. Za Sobieszowem jest jeszcze Jagniątków, który również jest dzielnicą tego najdłuższego miasta w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na myśli ostatnią dzielnicę w stronę Szklarskiej gdzie mam bazę. :)

      Usuń