sobota, 4 kwietnia 2020

Jizerka inaczej (5)

Wracam z Jizerki inną drogą, kieruję się na Orle.


Trochę inny drogowskaz.


A to Most Karola na Izerze. Odpoczynek!


Zawsze siadam sobie tutaj na kamieniach, patrzę jak ludzie idą mostem i moczę się w Izerze. :)


Na moście.


Pod mostem - figura Jana Nepomucena.


Ścieżka w stronę Orlego.


Po drodze napotykamy skały. Nazywają się Granicznik, tak jak pobliski szczyt.


Jeszcze kilka kroków, wychodzimy z lasu i już widać Stację Turystyczną Orle.


Z Orlego spacerkiem wróciłam do Jakuszyc, złapałam pociąg do Szklarskiej Poręby i zakończyłam wyprawę :)

26 komentarzy:

  1. a to białe coś kwitnące na pierwszym zdjęciu - to lubię fotografować,

    a ta drogą na skróty (na granicznik) to idę jak muszę,
    lubię drogę dookoła i tam wyżej mostu, na bezludziu oglądam kolory mokrych skał i obserwuję jak się rozlewa lub zmienia prądy, i sprawdzam czy pochyła brzoza jeszcze stoi,
    tam jest moja cześć Izery - złotej rzeki w słońcu :)
    idę i wracam przez planety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiem jaką nową trasę zaliczę tego lata. :)
      Mam nadzieję...

      Usuń
  2. Mostek fantastyczny.... Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ chciałabym się tam znaleźć... A teraz nie wolno podróżować :(

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko co lubię i za czym tęsknię

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęsknię za przestrzenią. Odkąd hasło #zostanwdomu stało się faktem, jestem w mieszkaniu, raz w tygodniu wychodząc na zakupy. Zdecydowanie poszłabym w góry, albo chociaż na spacer! Ech, to chociaż na zdjęciach pooglądałam ;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet po zakupy nie wychodze, przynoszą mi. Myslę, że niedługo już dostanę tu typowego pierdolca. :/

      Usuń
  6. ojeju ale tam fajnie... tuptać chcę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham drewniane mosty, figury i drogowskazy. Piękne zdjęcia Kochana. Trzymaj się jakoś. Mnie też szlag trafia w domu gdy myślę że szlaki zamknięte, lasy też. Płakać mi się chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś uskuteczniałam nordic walking po domu z zakrętem na balkonie...

      Usuń
  8. Szlak od mostu oczywiście znam. Choć byłem tam dawno jak diabli. :/

    OdpowiedzUsuń