środa, 11 listopada 2020

Nieba dwa

Izerskie niebo 


Karkonoskie niebo


Oba piękne. :) 


19 komentarzy:

  1. To prawda. I jedno, I drugie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba :D
    Pięknie uchwycone niebo :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. I co dla mnie ważniejsze, lubię przebywać pod oboma. To świetny teren na wypoczynek, chociaż.... Nie jestem pewien, czy chciałbym tam pracować. Mam uzasadnienie tej wątpliwości, tyle że tak obszerne, że rzadko kiedy o tym mówię, a co dopiero mówić o opisywaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanawiam nad przeprowadzką tam, ale też mam tyle różnych wątpliwości, że strona by sie skończyła zanim bym opisała.

      Usuń
  4. oj, niebo zapisuje niekończące się historie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie zdjęcia nieba, twoje są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. :D piękne zdjęcia, nie tylko nieba ale też drzewka uchwycone... chciałabym mieć w pobliżu taki las.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wielkim wrażeniem twoich zdjęć. Zwłaszcza to drugie jest niesamowite. Czekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba piękne, choć niosą znamiona nieco innej pogody. ;)

    OdpowiedzUsuń