sobota, 24 października 2020

Czarny Kocioł Jagniątkowski (4)

 Na tej trasie warto obejrzeć się za siebie. 


Wielki Szyszak w całej okazałości, a w oddali przekaźnik TV nad Śnieżnymi Kotłami. 


A teraz rzut oka na czeską stronę. Stacja narciarska Święty Piotr, a w dole maleńki Spindlerowy Młyn. 


Teraz troszkę zejdziemy w dół. 
Po lewej stronie na horyzoncie widać czubek Śnieżki. 


Ta ścieżka, którą tu widzicie prowadzi właśnie na Śnieżkę. 


A po lewo widać Kotlinę Jeleniogórską. 


To jeszcze raz popatrzmy na Śnieżkę. 


I trasy narciarskie Świętego Piotra. 


W drogę, za kilka kroków Czarna Przełęcz! 


19 komentarzy:

  1. Tam na górze jest po prostu pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak ja bym sobie pospacerowała wśród takich widokow

    OdpowiedzUsuń
  3. A tutaj kochana chyba byłam

    Szyszak❤❤ja sie tam jeszcze pojawię

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ kojące te zdjęcia. Jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie jak na planie filmowym taka sceneria z tych okoliczności przyrody.

    OdpowiedzUsuń
  6. trasy Świętego Piotra to zjeździłam na nartach ale to dawno było, jakby w innej czasoprzestrzeni :P:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki że mnie zabrałas w tak piękne miejsce. Było mi to potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham góry, chodze po Tatrach, to moja pasja i marzenie o chodzeniu po Alpach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/10/czy-akceptujesz-sama-siebie.html

    OdpowiedzUsuń