piątek, 18 września 2020

Spacer (1)

Wyruszając do centrum Szklarskiej Poręby przechodzę ulicą Stromą i mijam tam bardzo miły dom. 



Tego dnia dodatkowo była tam też kot! Widzicie? 

Po drugiej stronie doliny, niedaleko Szkoły Mistrzostwa Sportowego jest Park Sztaudyngera. W zeszłym roku były to dopiero początki organizacji. 



Mijam Kościół Bożego Ciała. 



Ścieżka dydaktyczna to zawsze dobry pomysł dla turystów. 



Ale ja prosto na Wysoki Kamień. 



Nawet nie wiem kiedy mi droga minęła i już prawie jestem. 



Może dlatego, że ta trasa tak mi dobrze znana. Dlatego też wybrałam ja na spacer! 



I proszę bardzo - już na szczycie. 



Tę wieżę buduje sam, własnymi rękoma właściciel schroniska na Wysokim Kamieniu. Co roku patrzę, ile już udało mu się zbudować. Zapamiętajcie ten widok (2019) żeby porównać, jak za jakić czas pokażę najnowszą wersję. :) 
 

22 komentarze:

  1. Szklarska Poręba to jeden z moich najbliższych planów. Koniecznie muszę zacząć juniorowi pokazywać góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. Tylko zaczynaj spokojnie, żeby się nie zniechęcił.

      Usuń
  2. Znam ta trasę, dosyć ciężka i trudna. Można też inna o wiele przyjemniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieża buduje się, a ja z chęcią poczekam na kolejny post o jej rozwoju

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale miło pospacerować tak sobie. Pewnie, że widzę kota, one właśnie mają takie pomysły, żeby chodzić po różnych miejscach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Ja czasem widzę jak kot sąsiadów spaceruje po poręczy balkonowej. Na trzecim piętrze... Serce mi zawsze staje, a on wdzięcznie pomyka od jednego końca do drugiego.

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :)
    I miło spacerowało się z Tobą po Szklarskiej Porębie :)
    Właśnie sobie uświadomiłam, że ostatnio byłam tam w 2011 roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic sie nie martw, ja miałam 15 lat przerwy w wyjazdach tam, czasem tak się życie układa.

      Usuń
  6. Wow, jestem ciekawa jakza rok będzie wyglądała ta wieża. Powolutku i do przodu. Widoki z wycieczki, jak zwykle wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  7. a tego domy nie zauważyłam
    i tej trasy na Wysoki Kamień też nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie, jak tak. Z Zakrętu Śmierci żółtym. :)

      Usuń
    2. aaa z zakrętu, to tak
      a do zakrętu, to ja zawsze samochodem i przejazdem:)

      Usuń
  8. Trzy lata z rzędu tam chodzimy żeby podziwiać tą wieżę. Wielki szacun!

    OdpowiedzUsuń