poniedziałek, 24 czerwca 2019

Pięciodniowa wyprawa pożegnalna (16)

Ze schroniska Vosecka Bouda rozciąga się piękny widok na czeską stronę mocy. :)


Idziemy w dół piękną i równą drogą. Trochę tylko mi przeszkadzają te rowki do odprowadzania wody. Ja wiem, że to konieczne, ale ile razy ja się na nich potknęłam, to nie zliczę.


Wokół piękny las. Często spotykam tam sarenki. Ale na widok telefonu natychmiast uciekają. Nie lubią zdjęć!


Krótki odpoczynek w jednej z "budek dla turystów". No bo przypomina trochę budkę dla ptaków, prawda? Ta się nazywa "U Mastale".


A to już Karkonosove Snidanie. Można też na chwilkę przysiąść, a tuż nad sklepikiem jest strumyk z bardzo miłym mostkiem.


Ja tym razem nie zachodzę, bo mi spieszno skręcić w prawo  do Mumlavy.


Dalej asfaltowa droga (ale bez samochodów, no chyba że służba leśna jedzie) prowadzi wzdłuż Mumlavy, więc cały czas można ją podziwiać.


Czasem nawet jest miejsce, gdzie można podejść bliżej.


I zajrzeć w Czarcie Oko. ;)

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szkoda, że klimatyzacji w niej nie ma. ;)

      Usuń
    2. klimatyzacja to teraz najlepiej jakby była przenośna lol

      Usuń
    3. Ostatnio widziałam w autobusie chłopaka z przenośnym wiatraczkiem. :)

      Usuń
  2. asfaltowe drogi dla roweru, to super sprawa :)
    może trzeba się dostosować do warunków i wtedy jest ok :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka budka dla turystów to miejsce gdzie każdy może wejść i sie schronić przed np deszczem, odpocząć, posiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  4. dense forest, love to go for walk there, seems so refreshing .beautiful views.
    New Post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się pomyśli o takim potoczku to zaraz robi się przyjemnie chłodno. Ta drewniana chatka bardzo przyjemna jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gościliśmy w zeszłym roku na Krakonošovym snídaně. Urocze rozdroże, przy ujściu dwóch, bystro płynących Mumlav. Czarcie Oko znakomite. Wręcz stworzone, do radosnych kąpieli. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrościłam tym, którzy zdecydowali się wykąpać. Ja się bałam jak potem stamtąd wyjdę, widziałam, że był problem, trzeba mieć mocne ręce.

      Usuń