poniedziałek, 10 czerwca 2019

Pięciodniowa wyprawa pożegnalna (9)


Wracamy!
To zdjęcie (Dolina Łaby) miałam przez okrągły rok jako ekran startowy w telefonie. :)


Idziemy czeską stroną wśród łąk.


W oddali Łabski Szczyt.


Reszta drogi nie została uwieczniona. ;) Schodziłam przez schronisko Pod Łabskim Szczytem i jedyne zdjęcie, które zrobiłam po drodze  to tama z rurą. Zawsze się przy niej zatrzymuję. ;)


A następnego dnia - nowe pożegnanie. Mokra Droga.


A przy niej wspaniałe okazy korzeni.


Uwielbiam te drewniane kładki.


Raz w słońcu, raz w cieniu.


Ciekawe czy ktoś się domyśla, jaki jest cel mojej wędrówki. Oprócz samego wędrowania oczywiście. ;)

14 komentarzy:

  1. Drewniane kładki są fajne, pod warunkiem, że nie są namoknięte. Wtedy różnie bywa. ;) Mokrą Drogą, to pewnie na Szrenicę (przez Trzy Świnki), lub może trawers zielonym w stronę Hali Szrenickiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej jak są namoknięte, spróchniałe i przechylone na jedną stronę. ;)
      Nie zgadłes. Ale prawdopodobnie dlatego, że zapomniałes, że ja na Szrenicę wjeżdżam i stamtąd zaczynam. No. To teraz juz pewnie wiesz. :D

      Usuń
  2. Korzenie wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dolina Łaby ah kiedy to było :) Piękne zdjęcia, szczególnie to pierwsze, nie dziwię się, że chcesz je ciągle oglądać w telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to miejsce jest takie piękne... W rzeczywistości jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach! :)

      Usuń
  4. Jaaaak tam ładnie... i te widoki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też lubię te kładki,
    teraz mam trochę więcej czasu, to chyba zaznaczę na mapie te Twoje trasy :)

    nie wiem jaki masz cel ale "wyprawa pożegnalna" nie brzmi dobrze, to ja wyobraźnię ograniczam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo, zaznaczaj, korzystaj, pytaj. :)
      Spokojnie, po prostu żegnałam się z górami latem 2017. ;)

      Usuń
  6. Witaj Koleżanko ja jak zwykle spóźniona. Ale ślicznie tam. Uwielbiam takie widoki 😃😃😃 Ściskam.

    Dziś os rana siedziałam nad 5 częścią. Napięcie rośnie z każdym akapitem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźniona tylko na pociąg niedobrze. ;) Choć niektórzy i z tym polemizują. ;)

      Usuń
  7. I znowu wodospad!

    BTW - fajne te drzewka bonsai ;)

    OdpowiedzUsuń