poniedziałek, 14 listopada 2022

Skały w wielu odsłonach (20)

 Dziś dojdziemy do następnej "kupy kamieni", do Śląskich Kamieni. 


Ale najpierw widoczki z drogi.  Stacja Narciarska Święty Piotr a w dole Spindlerowy Młyn. 


Labsky Dul. Po prawo Bradlerov Boudy, po lewo Patejdlova Bouda, jeśli mnie perspektywa nie zmyliła. 


Udało mi się to zdjęcie!!! 
Na pierwszym planie Czeskie Kamienie, z których niedawno zeszłam. Za nimi Wielki Szyszak, z maleńkim pomnikiem cesarza Wilhelma widocznym na szczycie. Po prawo w oddali przekaźnik nad Śnieżnymi Kotłami. 


Idą ludzie, idą. :) 


Potwierdzenie, że tam byłam. 

Wiecie, że wlazłam na czubek? Akurat kilku panów/chłopców się wspinało, jeden ewidentnie był trenerem, bo ich wspomagał. I chyba zauważył, że tak patrzę tęsknie, bo mnie zachęcił, że podpowie i pomoże. I byłam tam na samej górze. :) To było poprzednim razem, kiedy tu byłam, tym razem nie właziłam, obiwszy kolano na poprzedniej "kupie kamieni". ;p 


20 komentarzy:

  1. dawno mnie tu nie było, brakowało mi tych Twoich pięknych widoków <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lindos paisajes, te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lindos paisajes. Te mando un beso. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka razy byliśmy w Spindlerowym Młynie. Bardzo klimatyczna miejscowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wciąz zbieram, troche daleko i sie boję, że nie obróce w jeden dzień...

      Usuń
  5. Kolejne miejsce, w którym mnie nie było. Dużo tracę :)
    Pozdrawiam,
    Miśka
    miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. I właśnie ze względu na te wszystkie skały, kamienie i to, co dookoła nich, marzy mi się działeczka z odpowiednim widokiem, gdzieś w Michałowicach lub Jagniątkowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwa miejsca sa fajne, ale chyba Michałów spokojniejszy. I piękną platformę widokową mają :) W sensie widok z niej jest piękny, ona sama sie wtapia ładnie w tło. :)

      Usuń
  7. Śliczny krajobraz, gratuluję dotarcia na szczyt tych skał 😊

    OdpowiedzUsuń