niedziela, 23 stycznia 2022

Ulubiona czeska pętelka (8)

  Idziemy dalej?


Najlepsze jak dotąd ujęcie Ambrożovej Vyhlidki, jakie udało mi się zrobić. Trochę jest zamazane, ale i tak najlepsze. Widzicie ludzi? 


Kolejny pomnik ofiar zimy, a za nim ścieżka, którą pójdę, Labska Bouda i na horyzoncie Łabski Szczyt. 


Mostek na Panczavie. 


Czas na odpoczynek. Siadam po lewo na końcu. :) 


Czyściutka woda. 


Nawet tabliczka jest, żeby nie było wątpliwości, gdzie jestem. 


Płynie dziarsko w stronę wodospadu. 


24 komentarze:

  1. Co za widoki! I zatęskniło mi się już za wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  2. To pierwsze zdjecie to jak kadr z filmy sci fi

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie niesamowite. W pierwszej chwili myślałem, że to jakiś zamek.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze jaram się na widok takich skałek:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie miejsca ^^ fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie pierwsze - przepiękny widok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomachałaś ludziom robiąc zdjęcie? :D. Posiedziałabym też chętnie na tych kamyczkach <3. Przepiękne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze zachwycam się czystością górskich potoków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te skały wyglądają magicznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ujecie skal rewelacja naprawde. Widac ludziki bardzo dobrze. Zauroczylam sie.

    OdpowiedzUsuń