poniedziałek, 18 kwietnia 2022

Borówczane Skały (1)

Zaczynamy nową wyprawę! Całkiem nową, będzie to miejsce, które pokażę tutaj po raz pierwszy z bliska. 
Pisałam już tu kilkukrotnie, że Borówczane Skały to moje wielkie karkonoskie marzenie. 


Oto one, tam na środku, ciut po lewej. 


W powiększeniu. 


Wersja w pionie. 
Moja fascynacja zaczęła się od zdjęć, które widziałam w Karkonoskim Centrum Edukacji Ekologicznej. Problem polegał na tym, że tam nie prowadzi żaden szlak i po prostu się bałam. Kilka lat to trwało, zbierałam się do tego, przymierzałam, raz nawet ruszyłam w tym celu ale jakoś w końcu zrezygnowałam. Ale cały czas o tym myślałam i zachęcili mnie bardzo dwaj blogowicze, którzy łażą poza trasami w górach. Zaczęłam próbować, odwiedziłam trzy miejsca poza trasami i pewnego dnia uznałam, że pora na jeszcze jedną próbę.  


Zachowawczo uznałam, że prościej będzie mi trafić od góry, więc wjechałam wyciągiem na Szrenicę, strzeliłam zdjęcie Kopalni Stanisław naprzeciwko w Izerach... 


... obeszłam Szrenicę, cyknęłam zdjęcie schroniska...


...a potem Trzech Świnek i w drogę!


17 komentarzy:

  1. Na początku przeczytałam borówczane i myślałam, że lecisz na zbiory;) Ech...;)
    Podziwiam, że chodzisz poza szlakami. Ja za duży cykor w tym chyba jestem.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A daj spokój, ja też umieram ze strachu. ;p Ale jaka satysfakcja potem, jak się dotrze gdzieś! Warta całego tego stresu. :)

      Usuń
  2. ah blogowicze czasem potrafią naprawde fajne patenty podpowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Me alegro que pudieras tomarlas me encanta la ultima foto. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ¡Había querido hacerlo durante tanto tiempo! Three Pigs Rocks son muy fotogénicos. Besos.

      Usuń
  4. Tyle pięknych miejsc mamy w naszej Polsce :)
    Pierwsze zdjęcie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to zdjęcie pierwsze takie rozległe w swej perspektywie. :)

      Usuń
  5. Przepiękna widoki. Lubię, gdy niebo jest innego koloru niż niebieski.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolory. Odprężenie ❤ ach

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle widoki niesamowite. Z chęcią bym sobie poszła na taki spacer chociaż na pewno bym miała cykora.pozdrawiam Kolorowo

    OdpowiedzUsuń