niedziela, 15 września 2019

Sowie Skały

Po izerskiej stronie Szklarskiej Poręby przy niebieskim szlaku znajdują się Sowie Skały.


Żadnej sowy tam nigdy nie widziałam, ale same skały są bardzo ładne.


I można na nie wejść jak widać. :)


Na razie co roku mi się to udaje. Mam już opanowana trasę, wiem, gdzie postawić nogę, gdzie się przytrzymać; wspinam się i wyobrażam sobie, że włażę na K2. :D


Od Sowich Skał krótki spacer pięknym lasem i za drzewami możemy wypatrzeć kościół.


To kościół Bożego Ciała.


Po obejrzeniu do centrum można wrócić między innymi ulica 11 listopada, która oferuje piękne widoki na Karkonosze.


To oczywiście Szrenica. :)

11 komentarzy:

  1. a tutaj byłam, po skałach nie chodziłam,
    zachwycałam się drzewami, które rosną mimo wszystko :)
    znaczy mimo braku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to rosną bardzo dobrze! Jeszcze parę lat temu z Sowich Skał był całkiem niezły widok. Teraz drzewami wszystko zarosło, można tylko w dół popatrzeć. ;)

      Usuń
  2. Generalnie JEST TAM PIĘKNIE. SERDECZNE POZDROWIENIA ZNAD SZTALUG MALARSKICH PRZESYŁA KRYSIA

    OdpowiedzUsuń
  3. Może w przyszłe wakacje (dopiero!!!) wybierzemy się znów w Karkonosze... po długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię. Mało kto wie, że ta formacja skalna miała spory potencjał widokowy. Przez lata, przyroda zrobiła swoje...
    https://polska-org.pl/6648307,foto.html?idEntity=551827

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puste pole normalnie. ;)
      Ja tego nie pamiętam. :D
      Ale że widok był - to wiem i nawet się załapałam na jakieś resztki lata temu. ;)

      Usuń