wtorek, 26 marca 2019

Mglisty dzień na szlaku (16)


Na początek niebieskie głębiny Doliny Łaby.


I plamy słońca łażące po lasach.


David, Eriebachova Bouda, Gabi Bouda, Penzion Maly Szszak - pamiętacie tę czwórkę? Znów widoczna. A po lewo od nich - Odrodzenie.


Okrążamy Dolinę Łaby. Piękna łąka, prawda? A te skały w tle to Pancavska Jama, czyli Kocioł Panczawy.


Bardzo mi się udało to następne ujęcie, moim skromnym zdaniem oczywiście.  ;)


Jeszcze zbliżenie na choinki, tam lekko po lewo od środka, jak się dobrze wpatrzycie, to jest sam czubek Śnieżki.


Doszliśmy do Labskiej Boudy!


A nawet już ją minęliśmy, bo to już zdjęcie z drugiej strony. Jak się rozpędziłam, to przeleciałam obok jak strzała. ;)
Też widać stożek Śnieżki na tym zdjęciu, tym razem trochę lepiej - po lewo.

19 komentarzy:

  1. piękne, piękne! ta Łabska z tej strony nie jest taka straszna - łapie linie gór
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłaś dokładnie to, co ja chciałam pokazać. :))))

      Usuń
  2. Waooo!! such a beautiful mountains!! pictures are beautiful.
    My New Post | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podobają mgliste poranki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ach bym na tych łąkach się położyła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię. Zawsze leżę pod Wielkim Szyszakiem, na słonecznej stronie. :)

      Usuń
    2. ja leżę gdzie popadnie na łąkach w górach:D

      Usuń
  5. Wow, jak zwykle wspaniałe widoki. Ja ostatnio wybrałem się po raz drugi na wędrówkę tym razem, jednak w Polsce i po żadnych górach, a po Wzgórzu porośniętym lasem leżącym niedaleko mojego miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te zdjęcia- lubię taka pierzynę z zielonych pasm:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bądź taka skromna. Ja tu widzę przynajmniej kilka bardzo ładnych ujęć. :)
    Na ostatnim zdjęciu, z tej perspektywy, Łabska Bouda wygląda jakby...zapadł się jej dach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę tak. ;) Ale przyznaj, że z tej perspektywy nie psuje aż tak widoku!
      Dzięki za komplement. :)

      Usuń