wtorek, 12 marca 2019

Mglisty dzień na szlaku (9)


Tak jak wspominałam wcześniej, w tej części Karkonoszy bunkry są na porządku dziennym. Tak w tej mgle to wygląda dość przerażająco. Skojarzyło mi się z wrogą łodzią podwodną. *


A tutaj w oparach mgły wodospady Panczavy.
Nie widzicie?
Ja też nie. ;p


A za chwilę to już w ogóle przestałam cokolwiek widzieć. ;)


Następny bunkier był przy samej ścieżce.


Proszę bardzo, można się dokształcić.


A tak wygląda wejście.


Na więcej nie liczcie, ja mam klaustrofobię. ;)


Wszystkie odcienie zieleni plus żółte kwiatki. I skały.


* Dziś dowiedziałam się, że nie mówi się łódź podwodna, tylko okręt podwodny. Ale ja jestem feministką. ;p

14 komentarzy:

  1. Ten bunkier wygląda, jakby leżał nad morzem. I jakby stacjonował w nim starszyna Czernousov z Marusią Ogoniok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Nie tylko mnie się z łodzią podwodną skojarzyło. ;)

      Usuń
    2. Nie z łodzią podwodną, tylko z 8. odcinkiem "Pancernych". Ten bunkier, co to Czernousov go zdobył, ale z powodu braku łączności nie mógł poinformować o tym swojego dowództwa i to rozkazało rozbić bunkier ogniem artylerii. Uratował ich, oczywiście, Szarik.

      Usuń
    3. Oj tam oj tam. Bunkier, czołg, okręt podwody - wszystko przynajmniej z sąsiednich bajek. :D

      Usuń
  2. ach! te łączki z żółtymi kwiatkami znaczy dziurawcem lub wrotyczem albo jednym i drugim - już się tęskni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, to faktycznie może być dziurawiec! A że się tęskni - to oczywiste...

      Usuń
  3. Such a beautiful view!! Yellow flowers are blooming .
    Thanks for your comment on my post. You can post video too , there is option next to pic, there you need to upload your video. after some time it will play. You can try it.
    Good day.
    My New Post | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten schronik:D mroczny trochę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bym tam nie weszła, mimo że klaustrofobii brak;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i mówi się okręt podwodny, ale Beatlesi na pewno żyli w ŻÓŁTEJ ŁODZI PODWODNEJ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona nie była wojskowa. ;p Wojskowy podobno jest okręt, a cywilna jest łódź. ;p Głupie to dość, jakby powiedział Król Julian. :D

      Usuń