sobota, 15 września 2018

Trzy wodospady (1)

Lubię wodospady. Na szczęście Karkonosze obfitują w tę atrakcję. Zabieram Was dziś na trasę szlakiem trzech czeskich wodospadów.
Ruszamy!



Przy Czeskiej Budce skręciłam w prawo. Za sobą zostawiam Łabski Szczyt (ten cycek po lewo) i Śnieżne Kotły (ten cycek po prawo).


Górki lekko zamglone...


Zbiór herbów miast, przez które przepływa Łaba.


Te błyszczące skały to Wielka Lawina.


Najpierw idę w stronę Wodospadów Panczawy. Trasa prowadzi samym skrajem urwiska. A te skały po lewej stronie to Ambrożova Vyhlidka, punkt widokowy na Dolinę Łaby.


17 komentarzy:

  1. :) pięknie tam:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A spod Szrenicy?
    Trasa przez te Owcze Skały jest cudowna i pogoda tez !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. :)
      To jednak poszłaś? :)))

      Usuń
    2. tak, zrobiłam tą drogę ale od tyłu:), zrezygnowałem ze Śnieżki- za Śnieżnymi kotłami (nie było szans na powrót a dojrzałam z drogi Twoje miejsca), wróciłam po tych kamolach i zeszłam do wodospadu Łaby - urocze miejsce przy potworze z betonu, niestety na koniec wymiękłam i zjechałam Puchatkiem do Szklarskiej a po lodach w Kaprysie, taksówką po samochód zostawiony przy Leśniczówce, a teraz w domu będę "uzdrawiać kręgosłup"
      Dzięki za ten impuls :)

      p.s. to "s" to od żmiii - zapatrzyłam się w czeskim schronisku :P
      a i znalazłam jednego grzyba - kozaka:)
      ufff!

      Usuń
    3. Fantastycznie! :) I nie wyrzucaj sobie, że wymiękłaś, nie ma co się zabijać dla samej idei "zejdę". Jak się czuje, że sił brak, trzeba sobie pomóc. :)
      Monstera postawili okropnego Czesi, nie? A woda w cenie złota u nich!
      Patrz, a mnie nigdy kręgosłup nie boli po takim chodzeniu. Za to wróciłam do domu, dwa tygodnie w pracy - i chce mi się wyć. :(

      Usuń
    4. Łabska bouda była chyba nieczynna ale toalety zostawili otwarte i taksówki stały, to u nas chyba nie byłoby możliwe takie rozwiązanie.
      Wody nabrałam do butelki z łaby, a kręgosłup boli "od komputera".

      Usuń
    5. No to mamy jasność w temacie kręgosłupa. Praca szkodzi zdrowiu. ;)
      Taksówek przy Labskiej Boudzie nigdy nie widziałam! A to dopiero!!! Ale kiedyś widziałam autobus miejski przy Vrbatowej Boudzie. Miałam oczy jak spodki ze zdziwienia. ;)
      Choinka, z Łaby też bym się bała napić. Przy źródle ludzie wrzucają pieniądze, moczą ręce i bógwiecojeszcze...

      Usuń
  3. Kiedyś z Koleżanką miałyśmy sie wybrać do Czech

    OdpowiedzUsuń