wtorek, 31 marca 2020

Jizerka inaczej (3)

Zaczynamy od przestudiowania tablicy o roślinach tych okolic.



Trzeba się przyjrzeć tej łące, może tam rośnie któraś z roślin ze zdjęcia. 



Drogowskaz, który poprzednim razem nic mi nie pomógł. ;)
Szczerze powiedziawszy, to gdybym teraz nie wiedziała skąd przyszłam, to nadal bym była ciemna jak tabaka w rogu. ;p



Na parkingu pełno samochodów, ludzie przyjeżdżają to na rower i / lub na jedzenie.


Widoki aż po horyzont.


Jizerka jak na słoni. Fajnie, że jest to wzgórze, to super się idzie podziwiając z oddali cel swojej wędrówki.


I już jesteśmy w Jizerce. Na drugim planie : Pansky Dum.


Uroczy mały domek.


Chciałabym w takim mieszkać. I tam mieszkać. :)

22 komentarze:

  1. ja też jestem zauroczona tą dolinką, a mimo wszystko nigdy nie udało mi się zostać tam nawet na weekend - to ciągle taka miłość wieczna ale jednodniowa?
    - na co czeka?
    kto to wie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nawet nie wiedziałam, że tam można zanocować. :)

      Usuń
  2. Fajna wycieczka. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  3. No i masz mnie
    Przybywam
    Masz alergię na pyłki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalezy czego. Na pyłki traw niektórych mam. Niedługo mnie zaatakują, jeszcze jakieś dwa, trzy tygodnie.

      Usuń
  4. Taki dom do mieszkania to akurat nie moje klimaty, mój obecny jest moim wymarzonym,ładne niebo❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęsknię za wędrówkami...
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, drewniane górskie domki są bardzo urokliwe <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chętnie pomieszkała jakiś czas. Ślicznie wyglądają te budynki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tam. Chociaż ilość samochodów na parkingu...odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tylko na parkingu są. Potem jest zakaz wjazdu. A ludzie sie gdzies po knajpach rozchodzą i tłumów w wiosce nie ma.

      Usuń