czwartek, 3 października 2019

Wysoki Kamień - Kopalnia Stanisław (1)

Bardzo lubię trasę z Zakrętu Śmierci na Wysoki Kamień, między innymi dlatego, że cudownie się wyłania wieża schroniska zza drzew po drodze.


Podejście jest dość strome, więc zawsze odpoczywam chwilę pod samym wejściem, podziwiając właściciela schroniska, który sam tę wieżę buduje.


A potem już tylko widoki...


Wspaniałe widoki...


Ruszamy dalej czerwonym szlakiem.


Różne kolory przydrożnych chaszczy.


A to już Mały Wysoki Kamień.


Kiedyś się muszę przymierzyć do niego i wejść. ;)

16 komentarzy:

  1. zakręt śmierci zawsze przejeżdżam samochodem, to wchodzić tam jakoś szkoda mi czasu, ale prawie wjechałam rowerem, to jednak zmieniam zdanie :p:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, niech Ci nie będzie szkoda! Zatrzymaj się następnym razem, bo warto. TYlko dojdź na sam koniec cypla, na skałki nad jezdnią, nie tylko na "taras" z widokiem na Karkonosze i autami za plecami. ;)

      Usuń
  2. Znam tą trasę. Wspaniałe widoki i przyroda. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne widoki. Ja ostatnio mam taką wielką ochotę na podobną wyprawę. Tym bardziej, że pogoda dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kopalnia? Nawet nie słyszałam o tym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie miejsca! Mają niepowtarzalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  6. A fuj z tą wieżą...wolałbym żeby jej nie było! :P
    Jakoś nie potrafię się do niej przekonać; choć do samego schroniska już się przekonałem, a jakby nie patrzeć, gdy stawiałem tam swoje pierwsze górskie kroki, nikt nawet o tym obiekcie nie myślał. No, może oprócz samego Pana Gołby, którego swoją drogą podziwiam za upór i ambicję, w realizacji takiego przedsięwzięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, wieża jest spoko. I widać ja pięknie ze Szrenicy. :)
      Dobre pierogi mają. :)
      Zawsze jak jestem w Szklarskiej i posyłam pozdrowienia koledze, to pyta ile już wieża urosła. I wspomina, jak na Wysokim Kamieniu była tylko kupa niczego. ;)

      Usuń
  7. Po co wyrusza za granicę skoro i u nas jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja jakie czadowe widoki. Bardzo mi się tam podoba. Klimacik jest 😃

    OdpowiedzUsuń