poniedziałek, 18 lutego 2019

Chojnik (11)


Gotowi na jeszcze jeden widok z góry?


Ciekawe kto widzi pociąg. Ja widzę, ale to chyba tylko dlatego, że ja WIEM, że on tam jest. I jedzie sobie do Szklarskiej.
Dla zdeterminowanych - taka biała krótka kreska na środku. ;)
A teraz patrzymy w druga stronę.


Tak, to przekaźnik nad Śnieżnymi Kotłami. W tym momencie postanowiłam, że jak następnym razem będę na Czarciej Ambonie, to muszę Chojnik z góry wypatrzeć. I udało mi się. :)


Rzut oka w trzecią stronę, a potem....


Przyznać się, komu się w głowie zakręciło? ;)
Tak wygląda dziedziniec zamkowy z wieży. Potem tam siedziałam sobie i odpoczywałam. :)


Cudowny widok na górki! :)
I trzeba schodzić.


Stromo, wąsko i ciemno. ;p O, a to mój but! Załapał się na zdjęcie. ;)


I już na dole, podziwiam mury dziedzińca i herby.

9 komentarzy:

  1. widać, że on tam jest :)
    a ten bucik, to nie Martensa ale ładny też, wysoko, ciemno, no i herb z tabliczkami, armatą i kamieniami, komplecik taki, że aż szkoda, że ten pociąg pojechał :p :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go nie mam, rozpadł się w Wąwozie Homole. Ten bucik. Został na zdjęciu tylko.
      Pociąg cały czas w ruchu. ;)

      Usuń
  2. To po to pstrykasz takie piękne krajobrazy, żebyśmy pociągu szukali? Jeśli nie złoty, to nie warto go szukać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze ujęcie bajeczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mam problemów z wysokością:D nic mi się nie kręci w głowie;)

    OdpowiedzUsuń