środa, 12 lutego 2020

Niebieskim szlakiem (3)


Kiedy pierwszy raz szłam tym szlakiem większość zdjęć mi się nie udała. ;) Teraz za każdym razem robię kilka takich samych w nadziei, że któreś nie będzie rozmazane. ;)


I ten sposób działa. :D
Tu jakby w oddali zamazane, ale to już nie moja wina - to olejki roślinne, kropelki wody z Łaby i Panczavy i kosmiczny pył. ;) A przynajmniej tak sobie to tłumaczę. :D


Piękne są urwiska Doliny Łaby. Na zdjęciu poniżej można zauważyć nawet punkt widokowy przy Wodospadzie Panczavy, jeśli się wie, gdzie patrzeć.


]Ponieważ jest bardzo stromo, ścieżka schodzi w dół zakrętami. A za każdym zakrętem nowy widok!


Już jestem w połowie zbocza. W tym miejscu zawsze sobie mówię "Kobieto, z powrotem będziesz musiała tu wleźć pod górę!" ;p


W cieniu lasu idzie się bardzo przyjemnie.


A potem napotykamy skalne urwisko, po którym spływa woda.


Jeszcze parę zakrętów i można oglądać dolną część Kaskad Łaby.


Szkoda, że nie można podejść pod samą kaskadę i zrobić zdjęcia z dołu. Znaczy pewnie by sie dało - idąc korytem rzeki pod prąd. Ekstremalnie. ;p

15 komentarzy:

  1. pięknie opisane
    ale ta świadomość powrotu pod górę pewnie by mi strasznie ograniczała zachwyty, a nie da się wracać inną drogą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się, ale cholernie dużo kilometrów. Ewentualnie spac w Spindlerowym Młynie i wracać drugiego dnia.
      Ostatecznie okazuje się nie tak źle. Już dwa razy weszłam, więc jest to do zrobienia. :)

      Usuń
  2. Ten pierwszy widok najciekawszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju ale cudowne fioletowe kwiatuszki tam widzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myslałam, że największy zachwyt wywoła u Ciebie głaz. ;)

      Usuń
  4. Zapewniam Cię że rozmazane zdjęcie też może być piękne. Wszystko zależy od tego ile wkłada się serca w każde zdjęcie.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie najbardziej rozmazane to jednak kasuję. Ale takie najbardziej. ;)

      Usuń
  5. Piękne widoki. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale widoki! Ten wodospad przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne widoki. Ja bym miała lęk wysokości chyba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to możliwe, bo czasem jest naprawdę wysoko i to tuż pod stopami.

      Usuń
  8. Zdjęcia klasa. Nie masz sobie (ani aparatowi) nic do zarzucenia. Choć w dużej mierze to również zasługa pogody. Przy tak pięknym słońcu, chyba nawet suszarka do włosów zrobiła by ładne zdjęcie. ;)

    OdpowiedzUsuń