czwartek, 25 kwietnia 2019

Świeradów (10)


A więc dotarłam tu.


Plan pierwotny zakładał pójście zgodnie z tą ostatnia strzałką.
Ale jak popatrzyłam, co mnie czeka...



Stwierdziłam, że nie wlezę tam dziś za żadne pieniądze. ;)
Zamiast z Rozdroża Pod Zwaliskiem iść na Wysoki Kamień i stamtąd do miasta, wybrałam drogę na skróty, skręciłam w prawo na niebieski szlak.


 Widoki były nadal cudne, na wieczorne Karkonosze.


Na niebie trwał pokaz chmur.


A na ziemi pojawiły się okazy fauny.


Troszkę się zamazała, bo była bardzo ruchliwa.
Przy tej żmijce spotkałam dwie bardzo miłe panie, które zrobiły sobie pętelkę ze Szklarskiej na Wysoki Kamień, do Rozdroża Pod Zwaliskiem i teraz schodziły tą samą drogą co ja. Dalej poszłam więc w towarzystwie.


I już jesteśmy w mieście. Oto Willa Jaskółka.


A tu już w Szklarskiej. Śnieżne Kotły schowały się w chmurach.


Ostatni zakręt i prosto do domu.
Koniec trasy!

7 komentarzy:

  1. Oj trzeba było walić prosto na Wysoki Kamień. Dała byś radę! :)
    P.S. Ta "żmijka" to po prostu padalec, dość często spotykany na szlakach w Izerskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho. Żmija., Groźna, wielka, jadowita, i miała taaaaakie zęby. ;p
      Bardzo lubię takie gadziny. Padalec nieładnie brzmi. ;) Żmijka dużo lepiej. :)
      Na Wysoki Kamień może bym dała, ale potem kolana by nie wytrzymały na zejściu...

      Usuń
  2. to ja akurat tak przyszłam :)
    a ta droga na Wysoki Kamień bardzo przyjemna,
    sam Wysoki Kamień z jego dziwnymi budowlami już mniej mnie zachwycał.
    Oj, do domu to jeszcze kawałek miałaś, to pewnie dotarłaś po ciemku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w tym roku sobie taką pętelkę zrobię. Ale na Kamień wejdę tradycyjnie od Zakrętu Śmierci. Obiecałam sobie - nigdy więcej czerwonego szlaku. ;)
      Nie, to już blisko było, tylko Turystyczną pod górkę. Zdążyłam przed zmrokiem. :)

      Usuń
  3. Wspaniała wycieczka i pogoda dopisała. Dużo dobrego słyszałam o tej miejscowości, muszę się koniecznie wybrać. Pozdrawiam serdecznie znad sztalug malarskich Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mojej strony www.krystynaczarnecka.pl serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń