piątek, 4 lutego 2022

Liberec (1)

 Pewnego pięknego dnia zdecydowałam, że czas na drugie zwiedzanie Liberca. Trochę spokojniej, bo więcej już na jego temat wiedziałam. Plus nie zapomniałam zabrać pieniędzy i karty kredytowej jak za pierwszym razem. ;p 



Najpierw dotarłam więc pod górę Jested. Kolejka mi odjechała, a ja się zaparłam, że tym razem wjeżdżam, nie wchodzę.


Poszłam więc na spacer pod skocznię i zanim wróciłam, był akurat czas na następny odjazd. 


Takim oto wagonikiem się jechało. 


Jedziemy! 


Wagonik jedzie bardzo szybko, więc strzelam zdjęcia. 


To nie UFO, to mój telefon się odbija w szybie wagonika. ;) 


Jeszcze skocznia. 

I tu zrobię przerwę. Zawiśniemy na chwilę, do następnego odcinka ;p 


17 komentarzy:

  1. Super miejsce, chociaż takie tramwaje to nie jest mój ulubiony sposób wjeżdżania na górkę 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy byliśmy na Słowacji bardzo często korzystaliśmy z kolejek górskich. Jakież było nasze zdziwienie, że nie trzeba stać w kilometrowych kolejkach. Za każdym razem wszystko szło bardzo sprawnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj w Libercu się zdarzyło, że trzeba było czekac na następny wagonik, bo do tego sie nie zmieścili wszyscy. Ale miało to swoje dobre strony - potem byliśmy pierwsi, z doskonałym widokiem :)

      Usuń
  3. Wonderful article and you have amazing Blogging skills. I really recommended the readers to follow and share fashion coupons. Get stylish & Classic trench coats , new collection of Watches , Pick a nice latest technology smartphones and stylish handbags latest collection of Jewellery designs, latest Footwear collection for Men, Women, Kids. Get Bridal lehenga designs & long floral Maxi Dress collections, Banarasi Saree Designs for Women.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy tam nie byłam, a wygląda to naprawdę przepięknie! Kurczę, już nie mogę się doczekać lepszej pogody, gdzie będzie można połazić po górach :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna już idzie. ;)
      Ale zimą też sie fajnie chodzi, jest tu parę wpisów zimowych, polecam. :)

      Usuń
  5. Jakie widoki :D Domyślam się jaki równie piękny jest tam zapach dzięki całej tej roślinności ♥

    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. W Libercu byłam. Fajne miasteczko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie wole wagoniki niz krzeselka. Na krzeselkach odczuwam dziwny lek. Nie wiem czemu. Fajna wycieczka. Ile ta gora ma wysokosci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1012, nie jest jakas bardzo wysoka, ale tak się wydaje, bo z relatywnie płaskiego nagle wyrasta.

      Usuń