niedziela, 18 sierpnia 2019

Skwerek Trójki

Szklarska Poręba jest stolicą Trójki. W zasadzie zimową, ale Skwerek Trójki funkcjonuje całorocznie.


Można tam zobaczyć alejkę Trójkowych redaktorów.


Te tabliczki pokazują odciski ich ust.


Często bywają różne wystawy poświęcone współpracy Trójki i miasta Szklarska Poręba.


Poznaliście Marka Niedźwieckiego?
A tu Marcin Łukawski i Beata Michniewicz.


Wszystkiego pilnuje Duch Gór.


 Lubię posiedzieć na Skwerku. Ma tylko jedną wadę - jest bardzo nasłoneczniony...


23 komentarze:

  1. nawet dwie wady:) - jest tam ciągle tłum,
    ja jednak preferuję wycieczki drogą w krainie kamieni planet bardziej niż ścianki z ustami, czy plakatami sławnych Redaktorów, może tam w drodze, na tych kamieniach, bym sobie przysiadła, przy jakiś usteczkach a jak by jeszcze gadały! ale tak przy ściance?
    wszystkie na raz? to jak mauzoleum;P

    tam mnie raczej nie znajdziecie, myślę, że nawet Duch mi wybaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee, nie zawsze jest tłum. Zobacz - alejka pusta, Duch Gór samotny. ;)

      Usuń
  2. A tablica ku pamięci Tomka Beksińskiego jest, bo wstyd przyznać, ale się nie przyglądałem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na 99% nie ma. Ale przyznaję, że zaakoczyles mnie tym pytaniem.

      Usuń
    2. To szczerze mówiąc, byłaby to WIELKA plama...

      Usuń
    3. To by trzeba dokładnie, najlepiej naocznie, jeszcze sprawdzić. I jak nie ma, to napisać do nich. Teraz będzie okazja, bo okrągła rocznica.

      Usuń
  3. Duch Gór, mam wrażenie że już gdzieś widziałam go....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! Zajęty chłopak jest, wszędzie go pełno. ;)

      Usuń
  4. Hah - jak zawsze przyjemnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Siema Koleżanko Blogerko!!! 😃😃😃

    Bardzo przyjemne miejsce ta Poręba Wielka. Marka Niedzwiedzkiego poznałam oczywiście.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, wieki już Trójki nie słuchałam. Chociaż muzycznie na poziomie to reszta... ech. Nic to, na skwerku byłam, fota z Duchem Gór również jest;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słucham bardzo dokładnie wybieranych elementów. Nie da sie całości, jak kiedyś.

      Usuń
  7. Zastanawiałam się czyje są te usta. No i w końcu wiem. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń