poniedziałek, 1 marca 2021

Kotlina Jeleniogórska (5)

 Po obejrzeniu pałacu, ruszamy dalej oglądać park dookoła. 


Oczko wodne. Nie uważacie, że to drzewo po lewej wygląda tak jakby rosło w wodzie? 


Chatka krasnoludka? 


Niezupełnie. ;) 



Pałac przez drzewa. 


Zabudowania Browaru Spiż. 
Tak się reklamują : 
"Niepasteryzowane, niefiltrowane, żywe i ZDROWE piwo będzie powstawało na oczach Gości: obserwować będziemy m. in. fermentującą brzeczkę, z której powstaje jedyne w swoim rodzaju piwo "spiż", jednocześnie rozkoszując się widokiem Śnieżki."
Browar - Hotel Pałac Restauracja Spiż Miłków /k Karpacza (spiz.pl) 



Centrum Miłkowa, fontanna i pomnik, w pobliżu przystanek autobusowy, można więc przyjechać autobusem ze Szklarskiej Poręby jadącym w kierunku Karpacza, pozwiedzać i wrócić. 


A teraz idziemy tam. :) 

24 komentarze:

  1. Przepieknie tam po prostu :) Ciekawe miejsce :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. piwo tam też piłam:) drogie było.
    Wioseczka taka przejazdowa, ale zaglądnęłam w uliczki i podwórka, ogródki mieli w kwiatkach jak u Babci, to może społeczność jest przyjazna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogie, ale czy chociaż smaczne? Ja nie próbowałam.

      Usuń
    2. a bo ja wiem? piwo jak piwo, ja lubię pszeniczne i mam swoje ulubione; Paulaner i Ftanziskaner, wszystkie inne, to napój z pianą :)

      Usuń
  3. Lubię smakować takie piwa. Nawet jeśli trochę więcej za nie zapłacę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To mnie zaskoczyłaś. Spodziewałem się gór, stromych grani, rwących potoków, stromo pnących się, kamiennych szlaków. A tu teren płaski jak naleśnik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież w Kotlinie jesteśmy, to troche płasko jest. Szczyty w tle ;)

      Usuń
  5. ale wypiłabym piwko w Spiżu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zbawienny spokój w tych fotografiach

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak bylam w Ustroniu to wstapilismy do takiego browaru Wrzos sie nazywa, to tez karczma. Piwo jak piwo, mezowi bardziej smakowalo. Ja wole winko.

    OdpowiedzUsuń