poniedziałek, 6 stycznia 2020

Strumień prawie na żywo


Pewnego razu podczas spaceru po izerskiej części Szklarskiej Poręby, postanowiłam spróbować czy nadaję się na kamerzystkę. Ponieważ uwielbiam strumyczki, pierwsza próba została dokonana własnie na jednym z nich. To Czeska Struga.


I jak Wam się podoba?
Ja byłam zachwycona, że potem w domu mogę sobie popatrzeć jak płynie i posłuchać jak szumi.
Miałam taka satysfakcję jak co najmniej Skłodowska z odkrycia radu. :D :D :D
Od tego czasu zaczęłam regularnie nakręcać filmiki. A dziś odkryłam, jak pokazać je Wam. Postęp technologiczny nastąpił. ;p Co tam postęp, rewolucja. ;p
Naszykujcie się, że teraz od czasu do czasu uraczę Was swoją produkcją. :)

22 komentarze:

  1. super:) strumyczek jak malowany!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem Twoja produkcja może śmiało konkurować z ostatnią odsłoną Gwiezdnych Wojen (Skywalker. Odrodzenie). Może trochę w nim mniej efektów, ale za to fabuła ciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, dobre! :))))
      Jestem wielką fanką Gwiezdnych Wojen, ale nie tych Disneya. Obejrzałam ich pierwszy wytwór raz i na tym skończyłam. ;p

      Usuń
  3. Tez mam taki filmik z płynącego strumienia. Taki strumien wciąga. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  4. no super! już nie mogę się doczekać kolejnych postów, w którym podzielisz się z nami swoim kawałkiem świata <3
    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  5. łooo jakby się tam było i widziało :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I mnie było fajnie w tym strumyku... więc czekam na nastepny filmik.
    :-))
    Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szklarska Poręba, kiedy to było... Śpiewać mi się o tym strumyku, co z wolna płynie i gapa sie pojawia hahhah
    Szczęściara z Ciebie , że w takie miejsca trafiasz

    OdpowiedzUsuń
  8. To naprawdę relaksujący widok. Myślę że przydało by mi sie na żywo go zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło tak posłuchać szumi strumyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmiki są jak najbardziej pożądane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozkosz dla oka i ucha. Też czasem nagrywam wodospady a potem słucham. Filmiki super pomysł. Wrzucaj ile wlezie.

    OdpowiedzUsuń