sobota, 13 maja 2023

Rogowski przerywnik (1)

 Pamiętacie może niedawny przerywnik ze Skierniewic? Niedaleko Skierniewic jest Rogów. 


Dziś tu Was zabieram, gdyż jest tam arboretum. 


W drodze do arboretum napotkałam sad. 


A potem genialne ogłoszenie. ;p 


Od razu przy wejściu do arboretum pierwsza magnolia - a z ich powodu głównie przyjechałam wtedy. 


Różaneczniki jeszcze chwilę. 


Jest za to cała masa tych białych śliczności. Nigdy nie wiem co to są, ale są piękne. 


Teraz żółte.


Pączek. 


Różowa magnolia. 


Pojedynczy. 


12 komentarzy:

  1. Bellas flores, te alegran. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwitnące drzewa/krzewy robią na mnie wrażenie. :)

    Dlatego jak ma się chęci, pieniądze i możliwości trzeba iść na koncert ulubionych grup, póki istnieją. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Uroczy spacerek, natura jest naprawdę zachwycająca :) Nie mogę przestać podziwiać te wszystkie pąki i kwiaty, które mienią się kolorami :) Ogłoszenie też dobre :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie mogłam od nich oderwać.

      Usuń
  4. Mam jedną magnolię w ogrodzie. Faktycznie pięknie się prezentuje, zwłaszcza, że ma już ponad 15 lat. Ale wiesz, fajniej się ogląda u kogoś, niż codziennie zbiera spadające płatki;)))
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no z tymi płatkami dobre. 😃😃😃

      Usuń
  5. Kwiaty, kwiaty . Pięknie tam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie piękna sprawa. Cudne te drzewka i kwiaty. Przyroda nie przestaje zakakiwać nigdy. Magnolia aż nad wyraz zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń