poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Wodospad w pionie

 


Bo tak jest jeszcze bardziej naturalnie. :)

16 komentarzy:

  1. ❤❤❤❤❤❤❤ normalnie inny świat

    OdpowiedzUsuń
  2. och i ach nie mogę oczu oderwać;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się, co mnie tak pociąga w wodospadzie Kamieńczyka, bo przecież widziałem już sporo większe wodospady. No i dochodzę do wniosku, że Karkonosze, konkretnie zaś stoki Szrenicy i wąwóz Kamieńczyka, regle, zapach lasu zmieszany z zapachem wody.... No i TUTAJ SIĘ WSZYSTKO ZACZYNA, znaczy się, gdy wejdzie się ponad wodospad, to znaczy, że IDZIE SIĘ, znaczy że to nie tylko krótki spacer, a wyjście na szlak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie to napisałeś.
      Dla mnie on przynosi uspokojenie. Siadam sobie w kąciku i po chwili w ogóle nie widzę i nie słyszę tych ludzi po lewo, którzy wpadają tam tylko po zdjęcie. Jestem tylko ja i Kamieńczyk. :)

      Usuń
  4. i w pionie, i w poziomie pięknie szumi:)

    OdpowiedzUsuń