Minęłam schronisko Pod Łabskim Szczytem i idę dalej w górę.
Pod górę, w mgłę!
Lovely photos!
:)))
Nie było ślisko na tej ścieżce?
Trochę tak, ale buty górskie dawały radę.
Przepięknie! Mgła zabiera widoczki, ale robi klimat. :D
Klimatycznie!
Urokliwie :)
Hi dear friend, in response to your comment on my blog. Can openers are not passe here in Montreal. I have a can opener and there are still cans that you need one to open. 😀
Good to know. I love the sound of them being used. :)
Me too, dear friend. And cats do as well! LOL! :)
:D :D :D
Bellas fotos. Te deseo una buena semana. Te mando un beso.
Mgliste Karkonosze są cudowne ♥ Miłego dnia!Angelika
Jak senne marzenie. Coś cudownego.
Lovely photos!
OdpowiedzUsuń:)))
UsuńNie było ślisko na tej ścieżce?
OdpowiedzUsuńTrochę tak, ale buty górskie dawały radę.
UsuńPrzepięknie! Mgła zabiera widoczki, ale robi klimat. :D
OdpowiedzUsuń:)))
UsuńKlimatycznie!
OdpowiedzUsuń:)))
UsuńUrokliwie :)
OdpowiedzUsuń:)))
UsuńHi dear friend, in response to your comment on my blog. Can openers are not passe here in Montreal. I have a can opener and there are still cans that you need one to open. 😀
OdpowiedzUsuńGood to know. I love the sound of them being used. :)
UsuńMe too, dear friend. And cats do as well! LOL! :)
Usuń:D :D :D
UsuńBellas fotos. Te deseo una buena semana. Te mando un beso.
OdpowiedzUsuń:)))
UsuńMgliste Karkonosze są cudowne ♥ Miłego dnia!
OdpowiedzUsuńAngelika
:)))
UsuńJak senne marzenie. Coś cudownego.
OdpowiedzUsuń:)))
Usuń