niedziela, 12 września 2021

A może trochę zimy? (1)

 W tym roku byłam w górach zimą po wielu, wielu latach przerwy.


Jak tylko dotarłam do domu, założyłam lepsze buty i ruszyłam na pierwszy spacerek, który przeciągnał się do dwóch godzin. 


Miałam ochotę sfotografować każdą kupkę śniegu. ;) 


Największy zachwyt wzbudzały sople. 


Mam wrażenie, że naprawdę zrobiłam zdjęcie każdemu sopelkowi w całych Karkonoszach Zachodnich. ;) 


Ależ one są piękne! 


Każdy sopelek to mini dzieło sztuki. 


I te kształty! 


22 komentarze:

  1. Piękna, zimowa sceneria, bardzo lubię śnieg i sople lodu, mają klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie, jeszcze nie.... kocham JESIEŃ

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimowych gór nie znam w ogóle. Może kiedyś to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zima jez gópia!

    Nie ma jak Karkonosze latem! Wiem coś o tym. Właśnie stamtąd wróciłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! to może Ciebie gdzieś mijałam pod Szrenicą ?

      Usuń
    2. Jak własnie wróciłes, to już nie było lato. Wiesz co tam mieszkańcy mówią? U nas to 10 miesięcy zimy, a potem już tylko lato... ;p

      Usuń
    3. Spotkanie czytelników mojego bloga? Super :)

      Usuń