sobota, 7 października 2017

Mętne zdjęcia i mętne tłumaczenia

Niedługo przed tegorocznym wyjazdem w moje ukochane góry popsułam telefon. Tak na amen, nawet się nie dało numerów odzyskać. Cóż było robić, poszłam po nowy. W duchu dziękując Duchowi Gór, że to się stało wtedy, a nie w połowie drogi między Wodospadem Panczawy a Śnieżnymi Kotłami na przykład.
Problem polega na tym, że niektóre zdjęcia wyszły... mętne.


Zapewne dlatego, że po prostu jeszcze nie byłam obeznana z tym telefonem.


Poza tym w poprzednim telefonie, zapewne z powodu jakiejś wady wewnętrznej, nie działał mi zoom. Zanim się zorientowałam, że to jednak nie ja jestem tępa i nie umiem, tylko w telefonie jest coś nie tak - to już mi się nie chciało wymieniać. Więc teraz w tym nowym wpadłam w szał przybliżania...


A mi się ręce trzęsą...


Więc robienie zdjęć na maksymalnym przybliżeniu to nie jest dobry pomysł... :(


Wieczorami oglądałam oczywiście wszystkie zdjęcia (z cielęcym zachwytem w oczach trzeba dodać) i wyrzucałam te nieudane. Ale nie wszystkie wychwyciłam, bo po pierwsze ekran telefonu mniejszy niż komputer, a poza tym zazwyczaj nie miałam już szkieł kontaktowych w oczach. ;)


A teraz wyrzucić szkoda...


Zwłaszcza, że większość tych mętnych jest ze wspaniałej wyprawy dnem doliny Łaby. Wszystkie dziś pokazane są stamtąd.


Więc taki mi pomysł wpadł do głowy, żeby za jednym zamachem je wszystkie pokazać!


I tylko raz się tłumaczyć! ;)


W takich momentach myślę, że może trzeba byłoby jednak zacisnąć pasa i zebrać pieniądze na aparat. Ale nosić dodatkowy ciężar?


Zresztą potem już mi coraz lepiej szło. ;p


Tym sposobem przeszliśmy całą Dolinę Łaby i weszliśmy z powrotem na górę, wracając do domu. Wiem, że za dużo to się dziś nie zachwyciliście, drodzy czytelnicy, ale obiecuję powrót do Doliny Łaby z pięknymi, nie mętnymi, zdjęciami. W końcu to mój Numer Jeden. :)

4 komentarze:

  1. To ie są żadne "mętne zdjęcia". To jest współczesny impresjonizm.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie umiem robić zdjęć aparatem na maksymalnym zoomie. Ręce mi się trzęsą jak cholera. Muszę sobie strzelić statyw .

    OdpowiedzUsuń