poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Widok znajomy ten


No bo kto nie zna tego widoku? Pewnie jedno z najczęściej fotografowanych miejsc w Karkonoszach!


Wodospad Szklarki... Jest piękny.
Tyle że chyba zbyt łatwo dostępny... Podjeżdżają tam całe grupy autokarami, Pięć minut spaceru, 6zł za bilecik i każdy już może podziwiać Szklarkę.
Z tym podziwianiem różnie jest, bo jak coś nie jest z trudem zdobyte - mało cieszy. Wkurzają mnie grupy młodzieży wpatrzone w telefony komórkowe, które nawet nie wiedzą, gdzie tak naprawdę są. Wkurzają mnie grupy dorosłych, robiące sobie siedemnaste z kolei zdjęcie z cyklu "nie, nie wodospad - JA!" siódmym aparatem, a potem jeszcze pięcioma telefonami.
Zamiast po prostu podziwiać...
Musiałam się nieźle nagimnastykować, żeby zrobić takie własnie ujęcie, bez ludzi. To, że nie rymnęłam na dziób do wody przy tym - to już tylko opieka Karkonosza chyba. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz