poniedziałek, 6 lipca 2020

We mgle (2)

Przy mgle jest też fajne to, że wilgoć cudownie osadza się na roślinach.


A potem w pobliżu zamajaczyło schronisko Na Hali Szrenickiej.


Nie wchodziłam, ruszyłam dalej. wąska ścieżką w kierunku Owczych Skał.


Strumyczek zarośnięty.


Dobrze, że ścieżka z kamieni, bo można byłoby zabłądzić.


W tej mgle małe białe kwiatki wyglądają jak rozsypane koraliki.
I uwaga!
No stało się!
Mgła jak z horroru i w tej mgle COŚ....


Niedźwiedź? Duch Gór? Diabeł Rogaty?


Naprawdę mnie przestraszył!


Nawet z bliska wygląda groźnie, prawda? ;)

24 komentarze:

  1. To ostatnie drzewo na zdjęciu wyglądało na tym poprzednim jak jakieś zwierzę z daleka xD Świetne fotki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. prawda! diabeł jak nic:P:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mgła jest dla mnie zawsze przyjemna, a jednocześnie wydaje się tajemnicza ... jakby coś się za nią kryło.

    Twoje zdjęcia są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki melancholijny klimat❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież w tej nic nie widać. No prawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, tchną takim spokojem. Jak mi się teraz w góry zachciało...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niejeden suchar czy pniak w takich okolicznościach przyrody potrafi pobudzić wyobraźnię na maksa. A już w ogóle ciekawie robi się wtedy, kiedy dookoła ciemność, a takie fragmenty wyłaniają się z mgły tylko w snopie czołówki. Parę razy przeżyłem taką frajdę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to już by nie było za dużo jak na mnie, ciemności i mgła. ;)

      Usuń
  8. ... i mgły też Ci zazdroszczę, a diabła rogatego najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mega widok to schronisko za mgłą. Sceneria jak z jakiegoś thrillera... Zachwyt nad zachwytem i.

    Pozdrawiam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  10. Poleciłam znajomemu twojego bloga żeby poczytał bo akurat jedzie dziś do Poręby ze Świeradowa. Prosił żeby zapytać gdzie w Karkonoszach może rozbić namiot koło schronisk. Trochę się wstydzi jak to chłop.

    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że namiot może rozbic tylko przy Chatce Robaczka i Wojtku - tam widziałam namioty. Przy innych nigdy nie, ale to nie oznacza, że na 100% nie można. Nie pytałam o to.

      Usuń