piątek, 5 maja 2017

Pętelka (15)


Trasa rowerowa, którą zamierzałam wracać do Szklarskiej, całkiem niedaleko od Jakuszyc przecina tory kolejowe. Ponieważ za chwilkę miał przejeżdżać pociąg, zatrzymałam się. Lubię pociągi, są takie nieprzewidywalne... ;)
Czekając miałam czas zrobić jeszcze jedno zdjęcie Kamiennej.




A potem wracałam. Trasa jest dość jednostajna, jak to rowerowa. Rowerzyści jednak przemieszczają się szybciej. Ale miałam inne atrakcje:

  • widziałam czarnego bociana - niestety odleciał, zanim wyjęłam aparat
  • pomogłam dwójce turystów, którzy szli w zupełnie przeciwnym kierunku do tego, który zamierzali obrać
  • widziałam dziewczynę, która szła torami, przeskakując z podkładu na podkład - nawet się zastanawiałam, czy nie zapytać, czy wszystko ok, ale nie wyglądała na samobójczynię bo była dość radosna
  • przeleciała mi nad głową sowa - też nie udało mi się jej uchwycić... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz