niedziela, 7 maja 2017

Pętelka (16- koniec)


Kończymy dziś wędrówkę "Pętelką" - Szklarska - Szrenica - Owcze Skały - Jakuszyce - Szklarska.
Wynurzyłam się w końcu z lasu koło stacji kolejowej Szklarska Poręba Huta i poszłam przez dzielnicę Huta. Mają tam bardzo miły budynek przedszkola.



Wiem, że to przedszkole bo innym razem trochę w tym miejscu się zaplątałam i miła pani nakierowała mnie na właściwą trasę przeprowadzając mnie ... przez kuchnię. ;) A bo roboty drogowe trwały i nie wiadomo było jak tu w ogóle sobie poradzić, no to mi pomogła. :)
Z tego miejsca musiałam jeszcze przejść przez całą Szklarską, bo jak już pewnie nie raz wspominałam, mieszkam prawie przy samym wyciągu na Szrenicę. Byłam trochę zmęczona, nie powiem. Chyba najbardziej tym ostatnim odcinkiem, rowerowym. Trasy rowerowe chyba nie dla mnie, ja jestem typowy piechur... ;)
Ale odcinek Hala Szrenicka - Owcze Skały trafił na moja Listę Top 10 Karkonoszy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz