niedziela, 9 czerwca 2024

Rekordy

 Uwaga uwaga! 

Przerywam na chwileczkę nadawanie o Karkonoszach bo mam ważny meldunek! 

Otóż udało mi się w ostatnim czasie pobić dwa ważne rekordy, zrealizować dwa ważne wyzwania. 

Pierwsze z nich to 50 kolejnych dni po 10 tysięcy kroków. 






Powiem Wam, że to było dość ciężkie, głownie przez to, że to maja być dni po kolei. Nie ma ulgi, że coś bardziej boli, albo mam komisję w ZUSie albo jeszcze coś. Bo jeden dzień przerwy i wyzwanie szlag trafi! Ale udało się. 

Drugie wyzwanie dotyczyło ilości kroków w jeden dzień. 


Mój dotychczasowy rekord wynosił 46 252 kroki, na Turbacz i z powrotem z Rabki.
Chciałam go pobić, a najbardziej to mi się marzyło zrobić 53 tysiące kroków, bo tyle mam lat. 
Robiłam pętelki po lesie koło mnie, po każdej pętelce przerwa, picie, jedzenie, odpoczynek dla stóp, ewentualne zaklejanie miejsc, gdzie coś jakby uciska czy obciera. 
Po którejś pętelce już widziałam, że się uda. 
Zrobiłam 48tys i... poszłam dalej. 
Zrobiłam 53 i stwierdziłam, że dziś albo nigdy, idę na 60 tysięcy. 
I udało się!!!!


Na tej odznace ZDOBYWCA mi najbardziej zależało :) 
No i mam! 


A przy okazji w trakcie okazało się, że zaszłam już na Księżyc. :D :D :D 

Teraz następne wyzwanie to Merkury. Może za parę lat zajdę, to wyzwanie zlicza każdy krok, obojętnie kiedy zrobiony, nawet w drodze z kanapy do lodówki. ;p 

Strasznie się cieszę, że mi się to udało zrobić. To był tak zwany ostatni dzwonek, z wielu powodów. Teraz zamieniam się w stateczną starszą panią. ;) 

6 komentarzy:

  1. Felicitaciones. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy Karkonoski, jeszcze nie miałam aplikacji w telefonie, ale akurat wtedy z przyjaciółmi szliśmy i mam zdjęcie ich telefonu z tym rekordem. :)

      Usuń
  3. Ale nie zostaniesz tam, na tym Księżycu? Wrócisz, prawda? Przy okazji, jakieś fotki z Księżyca? Tam ponoć bardzo malownicze skałki są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotek nie będzie bo zapomniałam o zmniejszonej grawitacji i aparat mi odpłynął. ;p

      Usuń