środa, 22 kwietnia 2020

Piechowice - Pakoszów (3)

Nastepnym etapem zwiedzania Piechowic był Szklany Ogród.


Jest to nieduży park (bo jednak większy niż skwer), gdzie wśród zieleni wyeksponowano szkło.


Na przykład w postaci takich okien.


Starałam się jak mogłam z tymi zdjęciami, ale słabo widać, że w okienkach są namalowane różne rzeczy.


Jest też kącik odpoczynkowy.


W drugiej części Ogrodu światło było z drugiej strony i już lepiej widać, prawda?


Szczególnie spodobało mi się to okno, ukryte w wierzbie płaczącej.


Można tam naprawdę miło odpocząć.
Po warsztatach, przed dalszym marszem. :)

17 komentarzy:

  1. milutki odpoczynek, urocze okienka i ławeczki
    a niebo wygląda jakby burzowo,a Ty przed marszem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądało tak cały czas. Ale spokojnie, nie dopadło mnie. ;)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  3. nic tylko sobie tam przycupnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I żadne z tych okienek jeszcze nie wybite? Nie do wiary... Ginie duch w narodzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię parki i miejskie ogrody. Czasem tam bardzo niedoceniane...

    OdpowiedzUsuń
  6. wow coś niesamowitego, nie słyszałam, nie widziałam - teraz wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie jest pełno takich uroczych drobiazgów, tylko trzeba je znaleźć/wpaść na nie. :)

      Usuń
  7. Tego ogrodu nie znam, pewnie to nowinka. A w której części jest posadowiony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej bliżej Jeleniej, a dalej Szklarskiej. Naprzeciwko tego mostu przy Padewskim praktycznie.

      Usuń
  8. Kiedyś na pewno się wybiorę. Jeszcze nie słyszałam o takim miejscu. Uściski

    OdpowiedzUsuń