poniedziałek, 23 października 2017

Krucze Skały (1)

Obok Kruczych Skał przechodziłam w życiu tak z pięćset trzydzieści dziewięć razy, lekko licząc. Z dołu. I gdzieś ze trzysta osiemnaście górą.
I wyobraźcie sobie, że dopiero w tym roku pierwszy raz postanowiłam je dogłębniej obejrzeć.
A było to tak, że najpierw popatrzyłam w prawo...


... potem w lewo....


... i stwierdziłam : "Zaraz! Przecież tam górą chodzą ludzie, tam musi być piękny widok!" Amerykę odkryłam normalnie. Ale lepiej późno, niż wcale. No i poszłam. :)


Oto dróżka, która zaprowadziła mnie do Kruczych Skał. Od razu się pięknie zaczęło, prawda?


4 komentarze:

  1. podobne skały są w górach stołowych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. :) Choć mnie osobiście te podobają się bardziej. :)

      Usuń
    2. a ja się zakochałam w górach stołowych i bardziej mnie jarają niż tatry teraz:)

      Usuń
    3. Każdy ma swoje ukochane. Ale każdy góry. ;)

      Usuń