piątek, 5 maja 2023

Skierniewicki przerywnik (1)

 Pewnego dnia wybrałam się na krótką wycieczkę do Skierniewic. Była bardzo udana więc postanowiłam zrobić przerywnik od Karkonoszy i Wam pokazać. 


Budynek dworca. 


To Jabłcuś. Bo Skierniewice i okolice są związane z jabłkami. On nas poprowadzi po mieście. 


Ruszam szlakiem Jabłcusia. 


Brama parkowa. Kiedyś faktycznie zamykała park, w którym stał pałac arcybiskupa. 
Znaczy pałac nadal stoi, tylko bez arcybiskupa. ;) 


W parku wiewiórki :) 


Oraz sporo alejek do spacerów i mostków. 


Zabudowa pałacowa. 


Kinoteatr Polonez. 


Centrum Kultury i Sztuki. 


Na zewnątrz była wystawa, bardzo ładne fotografie. 
CDN... 


17 komentarzy:

  1. Ale piękna wiewióreczka 😍 Przeurocza. Ten Jabcuś też ekstra. Nigdy nie byłam w tamtych stronach

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  2. Jabłcuś wymiata - i wiewióreczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi foto preferida fue la aridilla Que bello lugar. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ¡Me encantan las ardillas! Tienen caras tan bonitas.

      Usuń
  4. Nie wiedziałem, że Skierniewice są związane z jabłkami ;) Jabłcuś jest przesympatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Jabłcuś - jaka urocza postać ^^ Podoba mi się! Zdjęcia super, świetna fotorelacja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładna wiewiórka! Czekam na więcej zdjęć 👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe czy jak są jabłka, to robi się tam cydr? Hmmm...

    Nie byłem chyba w okolicach Skierniewic na dłużej, może przejazdem, nie pamiętam.

    Fiu, fiu. Może też w przyszłości moja lista koncertów, na których byłem będzie dłuższa. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiem, wiem, że hodują jabłka. Ale jak jest przetwarzanie, to kto wie, może i cydr robią.

      Usuń