poniedziałek, 19 grudnia 2022

Skały w wielu odsłonach (37)

 Dziś zbliżamy sie do Labskiej Boudy. 



A w roli głównej będzie Wodospad Panczavy. 


Z tej perspektywy całkiem nieźle widoczny. 


Trzeba zrobić spore zbliżenie i zdjęcia nie są jakieś super, ale wodospad widać. 


W towarzystwie Ambrożovej Vyhlidki po prawo. 


Ambrożova Vyhlidka w zbliżeniu. 


Bez przybliżeń. 


Jeszcze raz całość. 


A na koniec cała perspektywa : na pierwszym planie Wodospad Panczavy i Ambrożowa Vyhlidka, za nimi Harrachovy Kameny i Kotel. 

Dziś więcej zdjęć niż zwykle, ale chciałam na raz pokazać całą sesję z tego miejsca. 


18 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, zdjęcie wodospadu bardzo efektowne. I dzięki, że nie przerzuciłaś się na zdjęcia zimowe. Zimy mam już po dziurki w nosie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planie taki wpis, ale nie ma za duzo śniegu. ;p

      Usuń
  2. Lindas imagenes. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Piękne i efektowne zdjęcia, jestem wielką miłośniczką górskich krajobrazów, sama w takim mieszkam :) Może nie tak ogromnym, ale parę ładnych skał jest ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju brak słów na to piękno przyrody

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie się powtórzę, ale co mi tam - BAJKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się powtórzę PIĘKNIE TAM.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wodospady, kocham na nie patrzeć, z bliska i z daleka. Ależ cudo!!! Natura urzeka.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń