sobota, 30 listopada 2019

Kotel (9)

Dziś przemieszczamy się ścieżką prowadzącą od Vrbatovej Boudy do wodospadu Panczavy.


Słońce nadal pięknie oświetla Dolinę Łaby.


Nie mogę się oprzeć i strzelam kolejne ujęcia idąc ścieżką. Co pięć minut wydaje mi się, że jest nowa odsłona i muszę to uwiecznić. ;)


Przy drodze natrafiamy na mały strumyk.


A to kolejny obelisk przydrożny. Góry są jednak groźne, nie można o tym zapominać.


A to nasza ścieżka. Prawda, że piękna?


Różne zieloności.


I znów mamy widok na polskie Karkonosze.


Ostatnie takie ujęcie, zbliżam się do Panczavy. Będzie mokro. ;)

22 komentarze:

  1. Zupelnie nie znam czeskich karkonoszy. Żałuję. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Jest czego żałować. :) A to tak blisko, tylko skręcić w prawo... :)

      Usuń
  2. jeszcze się nie wypuściłam na tą stronę ale już wzrokowa mam opanowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo. Jak się wypuścisz, nie będziesz błądzic jak dziecko we mgle. Nawet jak będzie mgła. ;)

      Usuń
  3. Jakby co, jak zabłądzę w Karkonoszach, to zaaplikuję sobie Twojego bloga, jako nawigację

    OdpowiedzUsuń
  4. Karkonosze mają tę wielką zaletę, że będąc najwyższym pasmem Sudetów, więcej z nich widoków, gdyż powyżej regla górnego niska roślinność pozwala na to częściej, niż w innych pasmach. A to jest nie do przecenienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, tu gdziekolwiek się idzie to coś widać. Ale niżej już zarasta porządnie. "Droga panoramiczna" w Izerach na przykład. Żadnego widoku, nie mówiąc już o panoramie. ;)

      Usuń
  5. Górskie strumyki, nawet najmniejsze, są takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jak tam musiało być przyjemnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadrabiam zaległości. Tymi szlakami jeszcze nie szłam nigdy i...nawet nie wiedziałam, że są takie piękne:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. yes it is beautiful!! love such peaceful place always.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam na ten wpis, a biorąc pod uwagę, że u mnie śnieg, to tym bardziej potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj...mam mocno przyjemne deja vu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ścieżka. Ja też kocham takie ścieżki. I kosodrzewinkę także 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię głaskać. :) Zawsze tylko najpierw sprawdzam, czy jakies pajęczyny na niej nie tkwią. I głaszczę. :)

      Usuń