sobota, 24 sierpnia 2019

Na Szrenicy (1)

Ze Szrenicy rozciągają się piękne widoki.



Popatrzcie na tę piękną plamę słońca przy Śnieżnych Kotłach.


Podejście do schroniska. Niektórzy tylko wjeżdżają wyciągiem, wchodzą do schroniska na kawę / herbatę i zjeżdżają w dół.


 Szrenicki Kocioł w różnych odcieniach zieleni.


 A tam w dole ścieżka, którą zazwyczaj obchodzę Szrenicę na skróty.


W tę stronę ze Szrenicy rzadko mam okazję popatrzeć, bo rzadko wchodzę na sam szczyt.


Ale też jest pięknie!

28 komentarzy:

  1. Piękne widoki drugie zdjęcie mi się najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. W przyszłym roku chcę zabrać juniora w góry i chyba na początek będą to właśnie Karkonosze.

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym roku, to chyba tam nie dotrę /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze masz cztery miesiące! :)

      Usuń
    2. No zaraz zaraz, ale w ciągu tych ośmiu przecież byłaś w Szklarskiej! Częściej niż ja. ;p

      Usuń
  4. Byłam, widziałam, podziwiam jest co naprawdę. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Widoki ze szczytów zawsze są tym, co rekompensuje niedogodność wejścia na nie. Niestety Szrenica nie należy do moich ulubionych gór, ze względu na swoją łatwą dostępność, szczególnie kolejką linową, co przyciąga rzesze turystów a ja nie po to uciekam w góry od tłumów, by trafiać na nie właśnie tam. No i ten czerwony szlak na górę, wybrukowaną, szeroką drogą. Dla mnie to koszmar, ale rozumiem, że niektórzy pewniej się czują na takiej autostradzie niż na leśnej ścieżce. Każdy ma swoje preferencje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten czerwony szlak jest okropny. Komu mogę, to odradzam wchodzenie/schodzenie tamtędy. Ale tak jak mówisz - dla niektórych to super opcja.
      Z tymi tłumami to racja, dlatego tak jak napisałam - rzadko sie pojawiam na samym szczycie.

      Usuń
  6. A Staropramena to mają w tym schronisku? Bo nie wiem czy warto się tam wspinać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne widoki ale lepiej wyglądają kiedy samemu się wejdzie a nie kolejką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to rzadko wchodzisz na szczyt. Nie chcesz mi chyba powiedzieć, że siedzisz tylko przy górnej stacji wyciągu? Na tyle znam Szrenicę że wiem, iż stamtąd nie ma aż tak ładnych widoków, jak na powyższych fotach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie siedzę. ;) Wyskakuję z wyciągu jak korek z szampana i skręcam natychmiast na zielony szlak, żeby uciekać od tłumów. :) W zeszłym roku na samym czubku w ogóle nie byłam. W tym roku raz. ;)

      Usuń
  9. ahhhh jak fajnie było by te widoki zobaczyć na własne oczy i tym powietrzem pooddychać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia :) Zachęciłaś mnie do wyjazdu w to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj mnie boli głowa, ale jak spojrzałam na te Twoje krajobrazy, to zaraz mi się poprawiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też dziś głowa bolała. Jestem pewna, że od upału. :(
      Cieszę się, że zdjęcia pomogły. :D

      Usuń