poniedziałek, 21 czerwca 2021

Huta Szkła Krysztrałowego "Julia"

 Co roku robię sobie wypad do Huty Szkła do Piechowic. I jeszcze mi się nie znudziło. ;) 


Zwierzęce cudeńka. 


Pani, która produkuje takie zwierzęce cudeńka. 


Piec. 


Dużo różnych rzeczy niewiadomego przeznaczenia. ;) 


Zestaw do wygładzania. 


Gablota specjalnych okazów. 


Na sprzedaż. 
Po zwiedzaniu idę sobie na warsztaty. 
W tym roku wybrałam malowanie na szkle. 


Moje miejsce pracy na najbliższą godzinę. (zamazało mi się :( niestety) 


Moje dzieła : żabka - przycisk do papieru i ozdobna butelka z kwiatem. :) 


29 komentarzy:

  1. Piękne wyroby. Widziałam osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam tam, muszę to nadrobić. Sama kiedyś zbierałam szklane zwierzątka. Niestety potrafiły mieć strasznego pecha i zostały mi dwa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. To na pewno jest butelka? Dziwna jakaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo butelka ozdobna jest płaska. ;)

      Usuń
    2. Jak to, płaska? Jak płaska, to już nie butelka!

      Usuń
    3. No w sumie... to wymyśl jakaś nazwę na ten przedmiot. Tylko nie za długą. Wierzę w Ciebie. W końcu wymyśliłeś degołębiator. ;)

      Usuń
    4. W sumie wygląda to jak plastikowy baniak, przejechany przez samochód, ale to mało poetycka nazwa. Może KPN? Kwiatu Płaski Nośnik.

      Usuń
    5. Dobre, dobre, całkiem niezłe.;)
      Tylko co, jeśli inny wzór niż kwiat? Trzeba byłoby za każdym razem zmieniać pierwszy człon. ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam wyroby ze szkła. ❤❤❤ cudowne

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie fikuśne rzeczy tam tworzą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. warsztaty to też dobry pomysł - trzeba spróbować - może w sierpniu?
    a kształty i wzory się wybiera, czy dostaje jakiś zestaw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostajesz "rzecz" do zrobienie, ja juz miałam szklankę, breloczek, witraż i to co na zdjęciu. Wzór sobie wybierasz, jesli to mozliwe, no bo do żabki niekoniecznie. ;)

      Usuń
  7. Miałam już dawno pojechać, nawet kiedyś miałam voucher, ale się przeterminował :( Muszę namówić męża na jakiś wypadzik..

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna zabawa z chęcią bym wzięła udział.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią zwiedziłabym taką hutę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite, że ze szkła można robić takie skarby.

    OdpowiedzUsuń