wtorek, 8 sierpnia 2017

Zmiana lidera


Po prawej stronie w pasku jest moja Lista Karkonoskich Przebojów. Dziś pokażę Wam, jak się ona zmieniła po moim ostatnim wyjeździe.

Było tak:
1. Stawy w Śnieżnych Kotłach
2. Wodospad Kamieńczyka
3. Mokra Droga
4. Śnieżne Kotły
5. Dolina Łaby
6. Wodospad Mumlavy
7. Zielony szlak ze Szrenicy na Owcze Skały
8. Schronisko Pod Łabskim Szczytem
9. Leśna Huta
10. Wyciąg na Szrenicę

Największa zmiana to własnie to, co w tytule posta - mam nowego lidera. W tym roku przeszłam Dolinę Łaby szlakiem niebieskim, żółtym, zielonym i czerwonym, obejrzałam ją z trzech stron, również z dołu i stwierdziłam, że to najpiękniejsze miejsce na ziemi.

1. Dolina Łaby




2. Stawy w Śnieżnych Kotłach





3. Wodospad Kamieńczyka



4. Mumlava

Tu też spory skok - o dwie pozycje. Nastąpiła też drobna zmiana w samym haśle - już nie tylko Wodospad Mumlavy, cała Mumlava podbiła moje serce. To pewnie te jej Czarcie Oczy... ;)



5. Mokra Droga




6. Śnieżne Kotły (Czarcia Ambona)




7. Zielony szlak ze Szrenicy na Owcze Skały



8. Schronisko Pod Łabskim Szczytem





9. Leśna Huta




10. Wyciąg na Szrenicę



I jeszcze coś poza konkurencją, bo to w Izerach - tak, wreszcie mnie coś tam urzekło! ;)

A mianowicie pasałam owce ...


... i kąpałam się w Izerze. :)




 P.S. Przywiozłam z wyprawy 1348 zdjęć!!! :)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz