czwartek, 8 czerwca 2017

Pierwszy raz przez Izery (3)


Na niebieskim szlaku izerskim pierwszy raz doświadczyłam tego, że szlaki w Izerach są dużo gorzej oznaczone niż w Karkonoszach. Dotarłam do skrzyżowania i utknęłam. Postanowiłam usiąść, odpocząć, zjeść coś, a potem rozłożyć mapę i sprawdzić własnym okiem bo na niebiesko - białe paski nie mogłam liczyć. Zniknęły gdzieś. Może skręciły na inny szlak. ;)
Okazało się, że jednak muszę skręcić w prawo i po kilku minutach doszłam do ścieżki na wypłaszczeniu, na której przebiegał czerwony szlak z Wysokiego Kamienia w Izery.


Urocza ścieżka, prawda?
Jak widać chmury zasnuły niebo, więc ruszyłam dalej.

2 komentarze:

  1. Pewnie że urocze. Chciałoby się przejść tą ścieżką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że jeszcze nią nigdy w końcu nie poszłam? Mimo kilku podejść. ;p

      Usuń